Адреса: м. Кременчук вул. І. Приходька , 38/5 shkola.9@gmail.соm
Директор гімназії: Камська Тетяна Володимирівна
Заступник директора з навчально-виховної роботи: Біленко Ольга Іванівна

«Школа - наша рідна домівка, а ми - господарі в ній!»

За таким девізом працює колектив гімназії №9, яка розташована на правому березі Дніпра по вул. І.Приходька і є однією із найстаріших шкіл міста. 78 років назад, у 1936 році на красивому, мальовничому місці біля Крюківського мосту через Дніпра виросла 3-х-поверхова красуня-школа. І за ці роки в її стінах відбулося багато різних подій: великих і маленьких, важливих і не дуже, але всі вони на завжди залишаються в пам'яті всіх, хто в ній навчався і працював.

Гімназія - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу спрямована на: формування у школярів бажання і уміння вчитися; вироблення умінь практичного і творчого застосування здобутих знань; різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб; виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їх життєвого і професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією.

Педагогічний колектив гімназії працює над вирішенням актуальної -з точки зору сучасних вимог до організації навчально-виховного процесу - науково-методичною проблемою: «Формування цілеспрямованої навчальної та виховної діяльності учнів через впровадження інноваційних педагогічних технологій». За 78 років свого існування гімназія має певну систему роботи, спрямовану на створення максимально сприятливих умов для інтелектуального, духовного, морально-естетичного, фізичного розвитку; на виховання національно свідомого громадянина України; на забезпечення індивідуальних освітніх потреб особистості учня, випускника школи; на визначення та реалізацію світогляду, власної життєвої позиції, життєвого успіху. Організація навчально-виховного процесу з механізмом диференціації дозволяє розвивати природні здібності та задатки дітей, створює їм умови для творчого самовдосконалення.

Девізом щоденного життя колективу гімназії стали слова:«Школа-наша рідна домівка,а ми господарі в ній!" Гімназія сьогодні - це: 11 класів, у яких навчається 277 учнів; У школі працює 27 досвідчених педагогів, які є справжніми майстрами своєї справи, серед них: відмінників освіти - 2, учителів-методистів – 1 , старших учителів - 6, спеціалістів вищої категорії – 9 , І категорії - 5, II категорії - 5, спеціалістів - 8. У гімназії працює методична рада школи, 4 методичних об'єднань, 3 творчі групи. Методична рада гімназії намагається охопити всі ланки навчально-виховного процесу, сприяти розвитку творчого потенціалу педагогів, надавати методичну допомогу молодим вчителям.

Характерним для гімназії є створення усіх необхідних умов для розвитку здібностей та обдаровань учнів. У гімназіїпрацює наукове товариство, члени якого займаються науково-дослідницькою роботою. Під керівництвом учителів гімназії учні отримують навички роботи з додатковою літературою, вчаться аналізувати отримані результати, робити висновки та проводити пошукову, дослідницьку роботу.

Вибір професії, вміння знайти своє місце в складних умовах , вміння приймати самостійні рішення - все це вимагає від випускника достатнього рівня знань. Саме тому напрям навчання - суспільно-гуманітарний (історичний профіль). З 5 класу розпочинається пропедевтична робота щодо профільного навчання в старших класах, головною метою якої є ознайомлення учнів з основними поняттями інформатики та формування навичок опрацювання інформації за допомогою сучасних комп'ютерних технологій з метою їх широкого застосування для вирішення навчальних та виховних завдань. У 8,9 класах створені умови для виявлення нахилів і здібностей учнів, формування практичного досвіду та інтересів у різних сферах трудової діяльності.

Профільне навчання в старшій школі спрямоване на розвиток творчої самостійності, створення умов для подальшої професійної підготовки, вибору професії або сфери діяльності, формування системи уявлень, ціннісних орієнтацій, дослідницьких умінь і навичок. Постійно проводиться моніторинг та коригування процесу впровадження профільного навчання в школі. Організація навчально-виховного процесу з механізмом диференціації дозволяє розвивати природні здібності та задатки дітей, створює їм умови для творчого самовдосконалення. У гімназії працюють гуртки естетичного спрямування : вокального мистецтва,, гурток декоративно-вжиткового мистецтва «Оригамі», театральний гурток; екологічний гурток, спортивні гуртки. Дружина юних пожежних, екологічна бригада школи - постійні учасники та неодноразові призери міських конкурсів.

Школа – священна домівка, усе починається з неї. Роки, проведені в школі , - це час, про який згадують із теплотою у голосі, посмішкою на устах, затаєною сльозинкою в куточку очей. Кременчуцька гімназія №9 – це простір життя дитини: тут вона не готується, а повноцінно живе, вчиться і розвивається, досягаючи своїх перших вершин на шляху до самореалізації.

Історія школи

/Files/images/10670666.jpg

/Files/images/15867517.jpg

/Files/images/31975560.jpg

/Files/images/89291046.jpg

/Files/images/66510877.jpg

Школа № 9 м. Кременчука відкрила свої двері для учнів 1 вересня 1936 року. І за ці роки в її стінах відбулося багато різних подій - великих і маленьких, важливих і не дуже. А почалося все ясним сонячним першим осіннім днем. ось як пригадувала вчитель - пенсіонер Рівна Е.Ф. "У дворі школи з ранку багато людей. Тут і учні різного віку, і їх батьки, і вчителі, і гості, якім прибули на відкриття школи. На невеличкій трибуні - перший директор школи Зінченко Ксенія Олександрівна, завідуючий райвно, представники міськома. короткі привітання, добрі побажання, відповідні слова учнів, повні подяки і обіцяння добре вчитися. Заняття почались. Біля 700 учнів(в школі було 32 класи) вперше сіли за парти в новій школі. навчання проводилися на українській мові. Навчались в ній переважно діти робочих та службовців КВБЗ та інших підприємств р-н. Крюкова м. Кременчука.

Досвідчені вчителі Зінченко К.А., Познанська Л.П., Рівна Е.Ф., Царан І.Т., і поряд з ними жива допитлива молодь - Логванова О.В., Хоха В.Б. та інші доповняли один одного." Хочеться згадати тих, кого вже нема в живих, хто загинув в роки Великої Вітчизняної війни. Так в 1941 р. учнями нашої школи була створена комсомольсько-молодіжна підпільна організація на чолі з Олександром Кривицьким. Вони слухали передачі з Великої землі і розповідали їх населенню, друкували листівки,врятували сотні юнаків та дівчат від фашистської неволі, займались диверсійною роботою. З червня по серпень 1941 р. у приміщенні школи розміщувався винищувальний батальйон під керівництвом Ляпкало Д.І. Пізніше у школі знаходився військовий шпиталь. В перші дні Великої Вітчизняної війни багато учнів та вчителів пішли на фронт та вступили до народного ополчення. Серед них: перший комсорг школи Коровін В., директор Вакуленко І.І., вчитель Хоха В.Д., Познанська Л.Д., учні: Хандиборенко К., Свистун Ф., Правдиченко В. та багато інших. Деякі з них не повернулись з фронту, деякі нагороджені держівними медалями та ордерами.

Після визволення м.Кременчука вчителі і діти працювали над відбудовою школи і міста. заняття відновилися 1 жовтня 1944 р. Перші дні учні займалися в напівтемних класах, сидячи на підлозі. З кожним днем, завдяки турботам учнівського та вчительського колективів, школа набувала свій первинний вигляд.

Кiлькiсть переглядiв: 175

Фотогалерея

Кременчуцька гімназія №9 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області

вул. Приходька, 38/5,
39600, Полтавська область, м. Кременчук,
Україна

Дата останньої зміни 26 Лютого 2024

Цей сайт безкоштовний!